Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης 2013-14 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕΤ/ΣΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ 2013-2014

Για την τρέχουσα χρονιά ο Σύλλογός μας έχει προγραμματίσει τις εξής δραστηριότητες:
·      Εκμάθηση Παραδοσιακών Χορών
·      Ρυθμική γυμναστική
·      Σεμινάρια Yoga & Pilates (για τους γονείς)
·      Μοντέρνοι Χοροί
·      Μαθήματα Σκάκι
·      Εικαστικά
·      Θεατρικό παιχνίδι
·      Γνωριμία με το TaekWonDo (Στις εγκαταστάσεις του Α.Σ ΠΗΛΕΑΣ)

Αναλυτικά:

v Εκμάθηση Παραδοσιακών Χορών: Διδάσκει η κα Πηνελόπη Νάνου. Το μάθημα θα διεξάγεται κάθε Σάββατο 10:00-11:00 για το Α’ Τμήμα και 11:00-12:00 για το Β’ τμήμα, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

v Σεμινάρια Yoga & Pillates: Διδάσκει η κα Πηνελόπη Νάνου. Το μάθημα θα διεξάγεται κάθε Τετάρτη 18:00-20:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

v Μοντέρνοι Χοροί: Το μάθημα θα διεξάγεται κάθε Τετάρτη 20:00-21:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

v Μαθήματα Εικαστικών: Διδάσκει η κα Αλεξάνδρα Μποκογιάννη. Το μάθημα θα διεξάγεται κάθε Δευτέρα 20:00-21:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

v Μαθήματα Θεατρικού παιχνιδιού: Διδάσκει η κα Βέρα Κούμπουλα. Το μάθημα θα διεξάγεται κάθε Πέμπτη 17:00-19:00 για το Α’ Τμήμα και κάθε Σάββατο 12:00-14:00, για το Β’ Τμήμα, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

v Μαθήματα Σκάκι: Διδάσκει η κα Ντίνα Σερετάκη. Το μάθημα θα διεξάγεται στο σχολείο μας κάθε Τετάρτη 18:00-20:00, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

v Μαθήματα TaekWonDo. Το μάθημα θα διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Α.Σ ΠΗΛΕΑ (Ηρακλείου 35, Τηλ 2102836413) κάθε Σάββατο 11:00-12:00. Συμμετοχές σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Σύλλογο.

Για τις δραστηριότητες που θα διεξαχθούν υπό την αιγίδα της Ένωσης Γονέων, καθώς και σε δραστηριότητες που πιθανόν ανακοινώσει ο Δήμος Μεταμόρφωσης, θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση.
Για να προχωρήσει η διαδικασία συμπληρώστε το έντυπο συμμετοχής, όπου θα αναγράφετε υποχρεωτικά ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Δώστε το έντυπο συμπληρωμένο στη δασκάλα/δάσκαλο του παιδιού σας, για να το μεταβιβάσει σε εμάς.

Για το Δ. Σ.
            Ο Πρόεδρος                                                                                                                Ο Γραμματέας
Στρογγυλούδης Γεώργιος                                      Ζάβος Γεώργιος



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Το Εκπαιδευτικό Δράμα είναι μία θεατρική μορφή που έχει όμως καθαρά παιδαγωγικό χαρακτήρα. Χρησιμοποιεί τα εργαλεία του θεάτρου (αυτοσχεδιασμοί, κινητικές ασκήσεις, ασκήσεις ορθοφωνίας, ανακριτική καρέκλα, διάδρομος της συνείδησης κτλ.) ούτως ώστε να εξερευνήσει ένα γνωστικό αντικείμενο και να δώσει την ευκαιρία στα παιδιά, μέσα από οργανωμένες δραστηριότητες, να εμβαθύνουν σ’ αυτό. Μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος, όπως Γλώσσα, Μαθηματικά, Ιστορία και Φυσική. Επιπλέον, στο Εκπαιδευτικό Δράμα, τα παιδιά δεν αναπαριστούν απλώς τις διάφορες πράξεις αλλά διευρύνουν το νόημα των πράξεων αυτών και έπειτα αναστοχάζονται πάνω τους με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Τον πρώτο μήνα το μάθημα θα περιλαμβάνει αμιγώς θεατρικό παιχνίδι, για να εξοικειωθούν τα παιδιά με τα εργαλεία του, να δημιουργηθούν δεσμοί εμπιστοσύνης ανάμεσα στα μέλη της ομάδας αλλά και για να βρει το κάθε παιδί ξεχωριστά τον δικό του τρόπο έκφρασης και σταδιακά θα ενσωματώνονται και στοιχεία εκπαιδευτικού δράματος.     
Λόγω των διαφορετικών αναγκών της κάθε ηλικίας, δημιουργούνται δύο τμήματα (α’-β’-γ’ δημοτικού και δ’-ε’-στ’ δημοτικού). Το μάθημα θα διαρκεί δύο ώρες μία φορά την εβδομάδα στο χώρο του σχολείου.
Βέρα Κούμπουλα

ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ


ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Α’-Β’-Γ’ ΔΗΜΟΤ.
ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Δ’-Ε’-ΣΤ’ ΔΗΜΟΤ.
ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Α’-Β’-Γ’ ΔΗΜΟΤ.
ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Δ’-Ε’-ΣΤ’ ΔΗΜΟΤ.

ΟΚΤΩΒΡΗΣ

ΦΛΕΒΑΡΗΣ


Θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητικές ασκήσεις, ορθοφωνία, ελεύθεροι αυτοσχεδιασμοί, ασκήσεις για την μελέτη του ρυθμού
Θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητικές ασκήσεις, ορθοφωνία, ελεύθεροι αυτοσχεδιασμοί, ασκήσεις για την μελέτη του ρυθμού
1η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Το μόνο της ζωής μου ταξίδι»
Θέμα: Το ψέμα και οι επιδράσεις του
Εκπαιδευτικό Δράμα «Το μόνο της ζωής μου ταξίδι»
Θέμα: Η παιδική εργασία

ΝΟΕΜΒΡΗΣ

2η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα»
Θέμα: Το θάρρος της γνώμης μας
Εκπαιδευτικό Δράμα «Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα»
Θέμα: Το θάρρος της γνώμης μας

1η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Η μιλιά πού έδινε»
Θέμα: Η σημασία της ανιδιοτελούς προσφοράς
[Η γραμμική (σε σχέση με τον χρόνο) αφήγηση] 
Εκπαιδευτικό Δράμα «Όλα είναι κύκλος»
Θέμα: Ποιά «πράγματα» έχουν αξία για μας
[Η γραμμική αλλά και πιο σύνθετες μορφές αφήγησης (flash back, άλμα στο μέλλον, παράλληλες δράσεις κτλ)]
3η εβδομάδα: Μάθημα δημιουργικής γραφής
Μάθημα δημιουργικής γραφής

2η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Ποιος μπέρδεψε τα πράγματά μου;»
Θέμα: Ποια η στάση μας απέναντι στο λιγότερο και περισσότερο προνομιούχο;
[κατανομές, δημιουργία συνόλων, αντιστοιχίσεις]
Εκπαιδευτικό Δράμα «Ο φαντασμένος»
Θέμα: Η αυτογνωσία της εξωτερικής μας εμφάνισης και η αποδοχή του εαυτού μας
4η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Ο βυθός»
Θέμα: Η σημασία της οικολογίας
[ζώα και φυτά του βυθου]
Εκπαιδευτικό Δράμα «Κι όμως γυρίζει»
Θέμα: Βασισμένο στην ζωή του Γαλιλαίου. Εξετάζουμε τον ρόλο του επιστήμονα
[κίνηση των πλανητών]

3η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Το ασχημόπαπο»
Θέμα: Αλλάζουμε τον μύθο και εξετάζουμε την διαφορετικότητα
Μελετούμε τις κινήσεις των ζώων
Εκπαιδευτικό Δράμα «Άνθρωπος και θάλασσα»
Θέμα: Οι πειρατές, το εμπόριο στα παλαιότερα χρόνια, τα ταξίδια
[ιστορία, γεωγραφία]
ΜΑΡΤΗΣ


4η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό δράμα «Υπηρέτης πολλών αφεντάδων»
Θέμα: Μέσα από τις κινήσεις τις commedia dell arte εξετάζουμε τα διάφορα σημεία στίξης

Εκπαιδευτικό Δράμα με θέμα τον κύκλο του νερού
1η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Ο Εγωιστής Γίγαντας»
Θέμα: Η κτητικότητα και η σημασία της κοινωνικής προσφοράς
Εκπαιδευτικό Δράμα «Ο Εγωιστής Γίγαντας»
Θέμα: Η κτητικότητα και η σημασία της κοινωνικής προσφοράς

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ

2η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα γύρω από το πώς αναπτύσσονται τα φυτά.
Εκπαιδευτικό Δράμα «Τα μαγικά Μαξιλάρια»
Θέμα: Ο περιορισμός των ονείρων ισοδυναμεί με τον περιορισμό της ελευθερίας

1η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Στο παζάρι»
[εξερεύνηση των διάφορων τόνων εντάσεων και χρωμάτων της φωνής, παιχνίδια για τις εποχές]
Εκπαιδευτικό δράμα «Ήταν κάποτε ένα μήλο»
[βαρύτητα και συνέπειές της]
3η εβδομάδα: Θέατρο forum: «Είναι απλώς ένα κουμπί»
Θέμα: Τα μέρη ενός υπολογιστή κι η χρήση τους

Θέατρο forum: «Είναι απλώς ένα κουμπί»
Θέμα: internet και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

2η εβδομάδα: Θέατρο FORUM «ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ»
Θέμα: Η εκμετάλλευση
Θέατρο FORUM «ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ»
Θέμα: Η εκμετάλλευση
4η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα βασισμένο στον μύθο της Περσεφόνης
Θέμα: Διλλήματα και η στάση μας απέναντι σε αυτά
[4 εποχές]

Εκπαιδευτικό Δράμα «Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό»
Θέμα: Οικοσυστήματα και καταστάσεις ισορροπίας

3η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Κάλαντα στον Άρη»
Θέμα: Χριστουγεννιάτικες παραδόσεις και το «πνεύμα» των ημερών
Εκπαιδευτικό Δράμα «Κάλαντα στον Άρη»
Θέμα: Πέρα από το «πνεύμα» των ημερών, διερεύνηση ενός ταξιδιού στο διάστημα
[βαρύτητα, έλλειψη οξυγόνου, διαφορετικοί τρόποι κίνησης]
ΑΠΡΙΛΗΣ


ΓΕΝΑΡΗΣ

1η εβδομάδα: Μάθημα δημιουργικής γραφής
Μάθημα δημιουργικής γραφής

2η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα εμπνευσμένο από τον μύθο του Νάρκισσου και της Ηχούς
[σημεία και άξονες συμμετρίας, αντηχήσεις]
Εκπαιδευτικό Δράμα εμπνευσμένο από τον μύθο του Νάρκισσου και της Ηχούς
[σημεία και άξονες συμμετρίας, αντηχήσεις]
2η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Ο Ίκαρος»
Θέμα: Η περιέργια, η επιθυμία για εξερεύνηση
[μύθος Ίκαρου]
Εκπαιδευτικό Δράμα «Η Βαλίτσα»
Θέμα: Η μετανάστευση, ο ξεριζωμός

3η εβδομάδα: Μάθημα δημιουργικής γραφής
Μάθημα δημιουργικής γραφής
ΜΑΗΣ

4η εβδομάδα: Εκπαιδευτικό Δράμα «Σταγόνα εσύ superstar»
Θέμα: Το νερό κι η σημασία του
[οι διάφορες μορφές του νερού]
Θέατρο Forum «Είμαι κι εγώ εδώ»
Θέμα: Ο κοινωνικός αποκλεισμός και πως αντιμετωπίζουμε το “bullying”.
Σχέσεις θύματος-θύτη
Προετοιμασία «παράστασης» βασισμένης στους αυτοσχεδιασμούς που όλο το χρόνο προέκυψαν από τα παιδιά




ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΜΗΝΑΣ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Οκτώβριος
1η βδομάδα
Χρωματική Άσκηση
Μαθαίνω Βασικά Χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε) και Συμπληρωτικά (πορτοκαλί, πράσινο, μοβ)
2η βδομάδα
Χρωματική άσκηση Μαθαίνω Θερμά Χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί, καφέ) και Ψυχρά (μπλε, μοβ, πράσινο)
3η βδομάδα
Τονική κλίμακα
4η βδομάδα
Χρωματική άσκηση Αποχρώσεις (από το κόκκινο στο πορτοκαλί)
Νοέμβριος
1η βδομάδα
Ζωγραφική με τη χρήση των τριών βασικών σχημάτων (τετράγωνο, τρίγωνο και κύκλος)
2η βδομάδα
Επίπεδο κολλάζ με χαρτιά
3η βδομάδα
Ανάγλυφο κολλάζ με όσπρια
4η βδομάδα
Ψηφιδωτό με αφρώδες υλικό
Δεκέμβριος
1η βδομάδα
Ομαδικό κολλάζ από άχρηστο υλικό
2η βδομάδα
Χριστουγεννιάτικο θέμα
3η βδομάδα
Χριστουγεννιάτικη κατασκευή
Ιανουάριος
1η βδομάδα
Ανθρώπινο σώμα σε χαρτί του μέτρου
2η βδομάδα
Κόμικς
3η βδομάδα
Σκηνικό παραμυθιού σε κουτί παπουτσιών
4η βδομάδα

Φεβρουάριος
1η βδομάδα
Κατασκευή βιβλίου
2η βδομάδα
Κατασκευή ζώου από εφημερίδες (χαρτοπολτός)
3η βδομάδα
Υφασμάτινα ανθρωπάκια
4η βδομάδα
Κατασκευή Χαρταετού
Μάρτιος
1η βδομάδα
Γλυπτική: βασικό υλικό πλαστελίνη (ανάγλυφες πλάκες)
2η βδομάδα
Γλυπτική: βασικό υλικό πηλός (ανθρώπινη φιγούρα)
3η βδομάδα
Κατασκευή κούκλας από άχρηστο υλικό - Καραγκιόζης
4η βδομάδα
Με αφορμή την 25η Μαρτίου: Οι σημαίες της Ευρώπης
Απρίλιος
1η βδομάδα
Πάσχα (λαμπάδες- κάρτες)
2η βδομάδα
Πασχαλινή κατασκευή
Μάιος
1η βδομάδα
Μαγιάτικο στεφάνι
2η βδομάδα
Μακέτα χωριό-πόλη
3η βδομάδα
Εγκατάσταση Α΄
4η βδομάδα
Εγκατάσταση Β΄



Το συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα αφορά ένα πρώτο πλάνο εικαστικών εφαρμογών, το οποίο σαφώς μπορεί να εμπλουτιστεί με βάση τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των παιδιών. Επιπλέον, στην περίπτωση συμμετοχής αρκετών παιδιών από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου θα μπορούσε να σχεδιαστεί ένας κύκλος μαθημάτων, που να αφορά στο σχέδιο με μετρήματα.
Όσον αφορά τη δομή του προγράμματος είναι αρχικά η παρουσίαση έργων τέχνης από έλληνες και ξένους καλλιτέχνες πάνω στο εκάστοτε θέμα, ώστε οι μαθητές να ενεργοποιούνται στη δημιουργία των προσωπικών τους έργων. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκω μέσα από ένα εικαστικό εργαστήρι οι μαθητές να έρχονται σε επαφή και με ένα κομμάτι της Ιστορίας της Τέχνης που αφορά στα έργα των καλλιτεχνών. Ο στόχος δεν θα είναι τα παιδιά να αντιγράψουν ένα έργο τέχνης γι’ αυτό και θα παρουσιάζεται πάντοτε πληθώρα εικαστικών έργων από διαφορετικούς καλλιτέχνες, που ανήκουν σε διαφορετικά κινήματα και περιόδους. Ο βασικός στόχος είναι τα παιδιά αρχικά να ενημερωθούν πως διαφορετικοί καλλιτέχνες προσεγγίζουν ένα ίδιο θέμα και εν συνεχεία να δημιουργήσουν το δικό τους έργο. Γι’ αυτό το λόγο η διάρκεια του μαθήματος θα βοηθούσε να είναι 1.30΄, μία φορά την εβδομάδα.
Μποκογιάννη Αλεξάνδρα, απόφοιτος του τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο «Εκπαίδευση και Πολιτισμός», με κατεύθυνση «Αγωγή και Πολιτισμός», Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο (διπλωματική εργασία με θέμα «Η πρόσληψη της Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης από μαθητές του νηπιαγωγείου. Πρόταση, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος»). Εργασιακή εμπειρία σε Δημόσια ΙΕΚ στην ειδικότητα Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης στα μαθήματα Τεχνικά, Εικαστικές Τέχνες και Πολιτιστική Ταυτότητα.



Μαθήματα Σκάκι
γιατί:
ü  Είναι διασκεδαστικό και ταυτόχρονα ενισχύει τις νοητικές λειτουργίες, αναπτύσσει τη συγκέντρωση, τη μνήμη και τη σκέψη.

ü  Αναπτύσσει  τη φαντασία και τη δηµιουργικότητα.

ü  Συμβάλλει στη διαμόρφωση αρετών, όπως ο σεβασμός στον αντίπαλο, η αντιμετώπιση της νίκης και της ήττας.

ü   Καλλιεργεί  κοινωνικές και ψυχικές αρετές, όπως συνεργασία, αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα, υπομονή, επιμονή και θάρρος.

ü   Τα παιδιά  έρχονται σε επαφή, μέσα από αυτό, με έννοιες γεωμετρίας και μαθηματικών που θα συναντήσουν αργότερα  στα μαθησιακά τους χρόνια (πχ πίνακες).

ü  Ενισχύει την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση.

ü  Έρευνες στο Βέλγιο και στην Αμερική   έχουν αποδείξει    ότι η ενασχόληση με το σκάκι έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της μαθησιακής  ικανότητας και επίδοσης των  μαθητών.

Νάντια Σερετάκη





ΕΝΤΥΠΟ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ



ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ :


ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΙΔΙΟΥ/ΩΝ:


ΤΑΞΗ/ΕΙΣ:


ΤΜΗΜΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
e-mail:


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:












ΕΠΙΘΥΜΩ ΕΓΩ Η ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ/ΕΙ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (ΒΑΛΤΕ Χ).





ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ

YOGA & PILATES (ενήλικες)

ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΧΟΡΟΙ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΣΚΑΚΙ

Γνωριμία με το TAEKWONDO (ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ “ΠΗΛΕΑΣ”)

ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ









---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------